可爱梦园 (*^_^*) * 爱要有你才完美

愛有許多種,哪一種才是永恆的? 我用一生一世的心,去等一生一世的情!
个人资料
Loveforever1314 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

[可爱音画] Tennessee Waltz

(2011-07-22 05:20:20) 下一个


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
lilliantam 回复 悄悄话 I like this song since I was a girl.
Patti Page sung so many good songs in the past such as Changing Partners、 I went to your wedding etc.
Thx for sharing !
Loveforever1314 回复 悄悄话 Tennessee Waltz

I was dancing with my darling
to the Tennessee Waltz
When an old friend I happened to see
I introduced her to my loved one
And while they were dancing
My friend stole my sweetheart from me


I remember the night and the Tennessee Waltz
Now I know just how much I have lost
Yes I lost my little darling
The night they were playing
the beautiful Tennessee Waltz

田纳西华尔滋 佩蒂佩姬

我和爱人共舞著一曲田纳西华尔滋
当我看见了一位老朋友
我将她介绍给我的爱人
当他们俩共舞时
我的朋友从我身边偷走了我的甜心

我还记得那一夜和田纳西华尔滋
如今我才明白我失去了多少
是的,我失去了我的小爱人
在乐队演奏著美丽的田纳西华尔滋的那一夜

http://space.wenxuecity.com/media/1310086598.mp3

登录后才可评论.