个人资料
正文

天涯凝望

(2009-06-23 14:40:40) 下一个

一直以黎系我既生命入面都乜好大既难题除左细个既时候

屋企穷D之外其他既际遇都算得上得心应手特别系我读到

医科做到医生又识到阿风既时候令到我既事业同埋爱情都

好似好完美讲真呃我真系觉得上天对我不薄但系正当我想

为生命喝采既时候命运就开始改写识左阿辉几年啦我地一直

都相处得好好因为我地有共同既兴趣同埋共既目标甚至乎我地

已经定左大家就好似彼此生命要既人我好钟意阿辉因为令到

我觉得有存在既义意平时好阿辉同我讲阿风呀我好挂住你呀

正当我回味紧呢D情感既时候阿辉竟然同我讲风好好对唔呀

  

微微冷风穿过湿透的发端红唇热吻于咀角抖震却眷恋冷冷

夜里冰冷的两肩默默堕进惜别天离愁泪仿佛欢送风中的

雨点离情话不敢多说恐怕你心酸思想困倦却思念现害怕

清醒或是了断难道真心相爱只有是无奈难道爱得炽热

最後换来请放开分不清错爱跟相爱还是不必因我期待

难道天空海阔不再复存在难道四海以内找不到半点

喝采我确信最美丽仍是爱情是冷却心意未改

令到阿辉同阿风讲对唔住既人系我就系我呢个无心但系界入左

既第三者我好痛苦呀真系好痛苦我由细到大都系生活系一片

死沉沉里面我对于快乐了解得好少呀我一直都系样自己

唔开心唔紧要呀但系千祈唔好令人地唔开心但系点知我偏偏

就饰演左呢个角色但系我真系好钟意阿辉因为自从出现左我

生命入面之後我感受到一份无法解释既温暖同埋安全感但系

又点呃上天俾左一份温暖我似乎罗番咯其实谂深一层我唔

应该令阿辉进退两难况我都唔知自可以支撑系呢个世界入面

几耐我担心呀我每日只能令到呢段感情天长地久我系咪应该

踏出至岩呢陷入三角既感情我知道系好难两全奇美我除左

感到好无奈之外我都唔知讲D咩野好其实天大地大究竟

有边个知道我既内心既挣扎今日我一个人孤身上路但系系

夜阑人静既时候系我思海头都会浮现出地既声音地既笑容


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.