个人资料
正文

【我爱五指山 我爱万泉河】 by 还马马虎虎

(2008-09-26 12:35:11) 下一个
Thank god it's Friday!My recording equipment (M-Audio, Fast-Track) is dead and computer Chinese function is gone.Someone may recommend a better amplifier? Fortunately, I have a song saved for today. Happy Friday my freinds! 我爱五指山我爱万泉河 我爱五指山 我爱万泉河 双手接过红军的钢枪海南岛上保卫祖国啊 五指山 啊 万泉河 你传颂着多少红军的故事你日夜唱着红军的赞歌我爱五指山的红棉树红军曾在树下点篝火 我爱五指山的红石岩红军曾在石上把刀磨我爱红军走过的路我沿着山路上哨所 我爱万泉河的清泉水红军曾用河水煮野果 我爱万泉河的千重浪红军在这里把敌人赶下河万泉河流水向大海我沿着河边去巡逻 啊 五指山 啊 万泉河红色的江山我们保卫红军的钢枪永在手中握!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.