天泽英语园

落霞与孤鹜齐飞,秋水共长天一色 一句最有魅力的中国古诗. 令人心旷神怡,宁静致远.
个人资料
正文

励志美文: 最有力量的自我对话

(2009-09-01 22:10:45) 下一个

I’m the luckiest person in the world because I’m still alive.

我是最幸运的人,因为我还活着。

I’m the most powerful person in the world

because I believe in myself.

我是最有力量的人,因为我相信我自己。

I’m the most intelligent person in the world

because I love learning.

我是最聪明的人,因为我喜欢学习。

I’m the most energetic person in the world

because I’m crazy about exercising.

我是最有能量的人,因为我喜欢锻炼。

I’m the most attractive person in the world

because I love myself.

我是最有魅力的人,因为我爱我自己。

I’m the happiest person in the world

because I appreciate everything in life.

我是最快乐的人,因为我感激生活中的一切。

I’m whatever I believe.

我相信什么,我就是什么。

I create my belief and my belief creates my wonderful life!

我创造我的信念,我的信念创造我灿烂的生活!

(ZT)

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.