天泽英语园

落霞与孤鹜齐飞,秋水共长天一色 一句最有魅力的中国古诗. 令人心旷神怡,宁静致远.
个人资料
正文

英文歌曲: I\'m just a little bit shy

(2008-10-31 19:54:58) 下一个



Title: I'm just a little bit shy
Artist: Natasha thomas

Dam dam dubi do
Tell me what can I do 告诉我能做什么
I’m just a little bit shy 我只是有些害羞
Dam dam dubi do
I really don’t know why 我真的不知道是为什么
I’m just a little bit shy 我只是有些害羞
I try to tell you 我试着告诉你
Wuh that I love you 我爱你
what can I do do 我能做什么
what can I do 我能做什么
Obsession forever 永远的困扰
Wuh now or never 现在或者从不
What can I do do 我能做什么
What can I say 我能说什么
What can I do 我能做什么
Dam dam dubi do
Tell me what can I do告诉我能做些什么
I’m just a little bit shy 我只是有些害羞
Dam dam dubi do
I really don’t know why 我真的不知道为什么
I’m just a little bit shy我只是有些害羞
Dam dam dubi do
Tell me what can I do 告诉我能做什么
I’m just a little bit shy(when I see you smile…) 我只是有些害羞(当我看到你微笑的时候)
Dam dam dubi do
I really don’t know why 我真的不知道为什么
I’m so excited when I see you smile…… 当我看到你微笑的时候是如此的激动
When I see you smile….. 当我看到你微笑
I can not have you 我不能没有你
And I’ll never leave you 而且我将不再离开你
what can I do do 我能做什么
what can I do 我能做什么
You make me mad 你使我疯狂
And you make me sad 你使我哀伤
what can I do do 我能做什么
what can I say 我能说什么
what can I do do 我能做什么
Dam dam dubi do
Tell me what can I do 告诉我能做些什么
I’m just a little bit shy 我只是有些害羞
Dam dam dubi do
I really don’t know why 我真的不知道为什么
I’m just a little bit shy我只是有些害羞
Dam dam dubi do


中译:网络


Just want to wish everyone a happy and safe Halloween!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.