正文

上海话RAP.............侬白相啥?

(2006-06-14 08:43:34) 下一个
歌曲名称:侬白相啥?

Ah~~~ dala dala~~~ dala dala~~~ dala dala~~~~ ah~~~

Chorus:(沪语)

阿拉 侪欢喜讲啥? 平常欢喜去阿里? 侬白相啥?

 没劲侬可以睏拉海屋里 最好! 天天是礼拜天 让我舒意

阿拉 侪欢喜讲啥? 平常欢喜去阿里? 想白相点啥?

~ ~ + ~  阿拉上海人白相点啥?

我乘了差头 高头 看到 隔壁只小分头个小鬼头 开了部BMW

伊非要闲骨头个 帮我别苗头 笃悠悠哦 开始 踏仔油门 隔手调头就走

从外滩 高架转弯 看到当今夜上海 场面一句闲话 勿要太赞!

但是发展速度 硬快软慢摆设拉海 素质跟上来啊 要做老板上班勿许脱班!

上海个嗲囡囡 卖相老好 (“恩~~侬吃得消勿啦?”)

就算再冷个天 照样 穿得老少 (“啊 嚏!”)

杂夹拢总 个头发颜色 乱七八糟 马路高头 人人讲侬真个要拗

噢 再 三 强调 上海人要低调中有得高调 做事体要 慢慢叫 懂得高潮

勿像老早 股票房地抄抄 只要做了好就是块料 就被当成宝

Repeat Chorus(国语)

时间过得怎么这么快 因为我们在上海

天天都在想着什么 干什么 吃点什么 听什么 玩点什么

你学校的作业 做好了没有? 自己的事业随时会烦你头脑

每个人的生活各不相同 可是大家一直等待着快乐的周末

(沪语)

嘿 老早弄堂里点心味道好 还有大饼油条 帮粢饭糕

小馄饨个皮子擀了越来越薄 就当我吃了汉堡也要想到水饺

开过开过了金门大桥 莫名其妙 想到了南浦大桥

一部差头直接拉到了城隍庙 小笼包 烧卖 吃到侬饱

 Repeat Chorus沪语) 

忒慢 忒慢 有辰光交通堵塞了忒慢 有红灯绿灯 让侬等等 等拉海

警察叔叔 伊对老我啊翻了只白眼 尴里勿尴尬 呃 我到底到阿里去呢?

回到 屋里 老晚 还睏勿着觉 打开 电脑 ShanhaiNing.com

因为 今朝 心情勿好 老少 发牢骚 我明朝 要帮老婆去吃烧烤

我帮侬脑筋转弯 侬可以呆了海 啊 听勿懂 想勿懂 弄勿懂 看勿懂 一只头弯了海

只问题个答案到底到阿里去了呢?去了呢?除非侬额骨头碰得着天花板

采东里采 啊 输个人买单 帮一帮朋友讲好仔了 要去看外滩

啊 衣裳穿了帅 大家侪看拉海 夜上海 啊 方向真个多得来扑出来


上海话RAP.............我很难过

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (5)
评论
xintong2006 回复 悄悄话 在歌词的协助下,我这个外地人也能听懂一点点上海话了!!!嘻嘻嘻嘻
苦涩浪漫 回复 悄悄话 连听三遍,蛮轻松好白相的.
小宝是个皮蛋 回复 悄悄话 不是上海人唱的吧,洋泾浜的,还是故意的?不过蛮好听的。
hh-h 回复 悄悄话 很不错,很好。不知为何第二首没有歌词,还有怎么下载
登录后才可评论.